Pelerin 23 +1 şiddetli bel agrısı ve karın agrısı yaşadım hareketsiz kaldım o acıyla resmen ağladım şimdi şiddeti azaldı ama hala bel ağrım var normal mi
Htccprz Pelerin bir doktora mi gitseniz acaba burada kim anlayabilir durumunuzu zmaan kaybetmeden gitmelisiniz
Deletedmom83940 Pelerin herkes sizin gibi sancı çekmeyebilir belki önemli bişeydir bi acile gitseniz her sancıda doktora gidilmezse doktorlar niye var o zaman kendi kendimize bilecek halimiz yok
Taricat Pelerin her sancida hastaneye gidilmezse hangi sancida hastaneye gidilir ? Böyle bir saçmalık mi var Allah aşkına kim dediyse zeka fiskiriyormus ondan 👏🏻 acile gidin.
3oglanannesi Pelerin alt tarafı bi acile gidip batıracaksınız acilde kimse sen bunun içşn mi geldin demiyor merak etmeyin nst ye koyar bakar bişey var mı diye böyle stres yapa yapa beklemek daha mı iyi