Kızlar soğan kürü yaptım bu ay hani bebek olmasa bile en azından içimdekiler temizlensin diye yaptım aslında. Bu ay ki adetim o kadar pihtili ve ağrılı ki.. ama ben hayatımın boyunca hiç bu kadar pihtili yaşamadım. sanırım iyi birşey çünkü temizleniyor diye düşünüyorum sizce? 🌸