JeyranAhadova uzanıyorum, ayaga kalkınca sag ve sol kasıkda agrı oluyor. 3/5 saniyelik. amma incitici agrı, birshey saplanıyor gibi. 16+4 deyim. sizde oldumu? oluyormu?
Tostosannesi JeyranAhadova evet normal o ağrılar rahmin genişliyo çünkü.. ben 18. Haftadayım hala ara ara devam ediyo