Mybabyyyyy Son zamanlarda akıntı fazlalaşmaya başladi sanki akinti olduğunda bir tık ıslaklık hissediyorum bakiyorum hafif ıslak duruyor bu haftalarda normal mi ilk gebelik kontrol 2 gün sonra tecrübeli anneler yazabilir mi
BoyGirlAnnesi Mybabyyyyy son zamanlar bebek aşağıya baskı yapıyorsa normal canım benim de akıntım yok gibiydi 1 hafta öncesine kadar şimdi günde 5.6 tane İç çamaşırı değiştiriyorum neredeyse bizde 37+3 🙂
bahar_ayax Mybabyyyyy 38 haftalık olduk akıntım cok arttı ama dunden beri Boyle yapışkan uzayan akıntım var ve ıslaklık oluyo çamaşırımda