Merhaba arkadaşlar Urfa da yeni sayılırım gerçekten doktor anlamında burada çok çok sıkıntı çekiyorum. Sadece doktor değil hastane anlamında da baya arada kaldım kurumsal düzgün bir hastane olmaması maalesef beni düşündürüyor. Doğumhaneler yenidoğan üniteleri vs ilgi alaka baktığımda araştırdığımda yorumlar her hastane için kötü oluyor 😵💫 En son Bülent Sezgin veya Kadir Yaman arasında kaldım sizce hangisi daha iyi fikirlerinizi alabilir miyim farklı bir doktor önerisinde bulunacaksanız da Karaköprü civarı olan doktor önerisinde bulunursanız sevinirim yakınlık benim için önemli bir detay 🙏🏻