toffeenut etsin ya , edince de canimi cok yakiyor gerci sipa ama boyle korkacagima canim yansin. Bizimki zaten 30 hafyada bas assa dondu , arada birseyler yapiyor tosluyor ediyor assa dogru kapiyi acin ulen der gibi korkutuyor , ama boyle daha korkunc kipirdasin diye toz seker bile yutuyorum delirdim… Dun de boyle sakindi gece esim geldi yatalim o hareket eder dedi yattik tik yok sipa da sonra esime dondum sola dogru (sabahtan beri soluma yatmam disinda hic sorun yok) babasinin gobusunu hissedince baya guzel oynasti simdi gene durgun. Halay ceksin icimde ya banane hissedeyim icim rahat olsun.