tmelooo Kızlar merhaba , bugün 5+4 olduk dün kese görüldü yarın yine kontrolüm var bugün mide bulantım basladı erken basladı galiba sabahtan beri midem bulanıyor sizde durumlar nedir bu süreci beraber geçirelim :))
Yildiz028 tmelooo 5+4 olduk bugun cok fazla mide bulantim yok ama halsizlik surekli yatma istegi var. Bende yarin gidicem kontrole saglikla alalim kicagimiza insallah
Oznurcakir tmelooo suan hersey yolunda şükür hafif kasik agrilari var sadece kalp atışı içinde Çarşamba günü 🤲🏻6/4 günlüğüz 🧿💐❤️
-Papatya- tmelooo bende bu gün gördüm keseyi 5+3 çok heyecanlıyım rabbim cümlemize kucağımıza almayı nasip etsin inş aminn. Sabahları mide bulantısı oluyor biraz ekmek yiyorum yada salatalık yiyorum iyi geliyor. 😁 🥰
tmelooo Yildiz028 aynı haftadaymışız :) benimde bugün midem bulantım çok bişey yiyemiyorum yemediğim için hiç halim kalmadı yatıyorum sürekli
Symtk Merhaba bizde 5+3 teyiz ilk gebelik olduğu için çok heyecanlıyım mide bulantım arada bir oluyor benim de ama iştahım kapandı sanki
Berika8 4+3 🐣 sürekli uykum geliyor daha keseyi görmeye gitmedim haftaya gideceğim sizce şimdi gitsem gözükür mü 🤔🌸
Symtk Berika8 benim 4+6 da çok küçük görebildim dedi iki hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi ama hep daha çok yeni dediler çok bilmiy Ama bi kaç gün bekleyip gidebilirsin belki
Mavisukus Bizde 6+3 üz. Allah hepimize sağlıkla bu süreci tamamlamayı ve bebişleri kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🤲