Tubayassogut49 Dun nisanım geldi bebek asagı cok baskı uyguluyor sık sık idrarım gelıyır mıgdem cok kotu bulanıyor basım agrıyor bebk hareket etıkce kasıklarımda. Yumruklarını hissediyorum sancım da var ne yapamama lazım
Meryy69 Tubayassogut49 sakin kal kuzum önce panik yapma sancılarını kaç dk da bir vurduğuna bak akıntı larını kontrol et herkesin suyu gelmeyebilir
Tubayassogut49 Dun hastaneye gıtıgımde Altan muane ettıller bırsey yoktu acılma fln ama bugun daha cok sancım var mıgdem bulanıyor
beyzayuksel0197 Tubayassogut49 bende 39+5 dün gece nişanım geldi belim ağrıdı ama şimdilik beklemedeyim sancım arada bı geliyor
kahvesever__ Tubayassogut49 sen onlara bakma sancın varsa açılma oluyor demektir sancıların geçmiyor sa
selmabttl3 Tubayassogut49 aynen cnm suyun gelince git sancılar çok uzun sürer açılma hemen olmaz 24 saat süren bile olur bebeğin hareketleirni kontrol et suyun gelmeden gitme rezillik hastane gelen alttan bakar rahatsız olursun bide nst ye bağlarlar hareket bile edemezsin daha sıkıntı evde dur duş al hareket et ev sil hurma ye merdiven in çık en iyisi evde çek sancını rahat rahat
Serife_dgm12 kahvesever__ benim de dün 4 buçukta nişan geldi akşam 9 da hastanedeydim ve nst de sancım az çıktı açılmada minimum dediler eve git ılık duş al yürüyüş yap. Agrın çoğalınca gel dediler sizce ne zaman. Gelir. Akşama agrım artar mı ara ara agrım var şuan bazen belli olmuyor agrım
kahvesever__ Serife_dgm12 bol bol yürüş yap canım sancıların gelir inşallah 🙏 eğilip kalkmaya çalış doktor bana öyle yaptırmıştı