tupbebekannesi522 Banada ilk hamileliğimde 7 8 haftalıkken var demişlerdi düşük riskide var demişti ama çok şükür hiç sıkıntısız geçirmiştim oğlum 4 yaşında şuan. Birşey olmaz veya düşük olur diyemeyiz biz doğrusunu doktorunuz bilir. Rabbim korktuklarınıza uğratmasın sağlıkla gelsin bebişiniz❤