Gamzecem alla alla biraz daha bekle bi gebelik testi yapsana canım ben kasım 22 de son reglimi oldum 19 Aralık diğer regli tarihimdi 15 aralıkta şüphelendim evde sadece ovuslasyon testi vardı ay içinde de yumurtlama ve çatlama görmüştüm ona rağmen senin attığın görseldeki gibi çıktı sonucum testi aldığım kişiye söyledim gebelik testi yapmamı istedi ve öle öğrenmiştim gebeliğimi