Buse09 10 haftalık hamileyim yüzümde inanılmaz soyulmalar ve yanmalar başladı, ne kullandıysam geçmedi başına gelen vr mı size sormak istedim kendimi kötü hissediyorum artık 😔😔
Deletedmom727272 Buse09 başlıkta ki lekelenme konusu için tek tavsiyem bbundan sonra evde bile olsanız güneş kremi sürmeniz yönünde en azından ilerlemez.. yanma ve soyulma konusuna bişey diyemem abarırsa cildiyeye görünün
Izeld Buse09 sudo daha kötü yapar ben kullandım yüzümde sivilceler çoğaldı yüzüm soyuldu pek kullanılacak bisey değil. Nemlendirici olarak az miktarda vazelin deneyebilirsin bebek için olanda var mesela
twinmama2 Buse09 merhaba aynı şekilde yüzümde sivilcelenme ile başladı hiç geçmedi kızardı devamlı, cildiyeye gidin bence bana krem yazdılar şuan hiçbir şey kalmadı yüzümde, ama kendi doktorunuza muhakkak sorun yine de kullanabilir miyim diye
Seherselim Buse09 aynı dertten muzdaribim benım de leke leke oldu cildim sivilce güneş lekesi aşırı canım sıkılıyor aynaya bakasım gelmiyor
Buse09 Deletedmom727272 doktorum solente güneş kremi verdi yine aynı oldu bepantol sudocrem hepsini kullandım hiç biri fayda etmedi napacam bilmiyorum 😔
Buse09 Hamiliğimze uygun ilaç yazdılar değil mi, en yakın zamanda bende gideceğim cildiyeye twinmama2
Buse09 Seherselim evet gerçekten bende her gün ağlıyorum aynaya baktıkça inşallah hepimizin sıkıntısı bir an önce geçer 😔🤲
twinmama2 Buse09 tabi uygun bi krem yazdılar ama yinede içeriğini gorsun diye doktoruma danisip öyle kullandım
Sevdaa975 Bende de sizin gibi şikayetler oldu doktorum sağolsun solantenin güneş kremini önerdi onu aldım kararmanın rengide açıldı yanmada geçti kızaeıklıkta hamileler için olan var dışı mor lila gibi onu alabilir siniz
Sonqulbulut Buse09 Hamileliğin son haftalarında geçmeye başlıyor kafanıza takmayın.Mutlaka güneş kremi kullanın,güneş inanılmaz tetikliyor.
Buse09 Sonqulbulut Travazol, zalain, ectopix krem doktor bana bu kremleri yazdı 4 aydan sonra kullanabilirsin diyor, siz kulanıp faydasını gördünüz mü?