VeraAnnesi Nişan denilen tıkaç renkli olmak zorunda mı. Beyaz ve normal akıntıdan daha koyu kıvamda bir akıntı oldu. Nişan mıdır acaba? 40 haftalığım bu arada 🤔
Tanemveannesi_ VeraAnnesi sanciniz var mı? Sabah bnde de öyle geldi hatta su gibi biseyle birlikte lavobodan kalktım iç çamaşırını ıslattı 38+5 bnmde ağrı var gibi ama anlamadım 🥺
123baby Evet renksiz de olabiliyormuş benim ilk doğumumda kahverengi sümüksü bir şekilde gelmişti ama doktorumm renksiz de olabilir dedi. Normal akıntı gibi düşünmeyin biraz yoğun geliyor yani akıntı gibi değil et parçası gibi
VeraAnnesi Deletedmom52620 Evet tam tarif ettiğiniz gibi Nişan diye düşünüyorum şuan Tanemveannesi_ Duş aldım ama sancı yok beklemedeyim
Kbrbrhnn Deletedmom52620 Aynısı bende de oldu ya, ama nişan mı bilmiyorum. Çok azdı ama bir nohut büyüklüğünde falandı
Deletedmom52620 VeraAnnesi inşallah hiç belli olmaz aslında kimisinde 1 hafta kimisinde 3 gün kimisinde 1 ay diyorlar ama benim nişanım geldi 1 hafta sonra suni sancıyla doğumum başladı azar azar su gelmesiyle
VeraAnnesi Kbrbrhnn Biraz daha fazlaydı benim daha sonra da geldi biraz farklıydı akıntıdan ondan şüphe ettim
Deletedmom52620 Kbrbrhnn kaç haftalıksınız benim baya yoğundu peçeteyle silince peçeteye gelmişti zaten direk ablama söyledim böyle böyle oda nişan dedi bekle dedi sancılarını zaten kontrolüm 1 hafta sonraydı kontrolümde doktor yatış yaptırdı doğum başladı ama kendi sancılarınızı bekleyin zaten eve gönderiyorlar genel de suyunuz gelmezse kanama olmazsa ya da herhangi bir aciliyet gerektirmezse
Deletedmom52620 VeraAnnesi merdiven inip çıkın hurma yiyin bol bol yürüyün bende içeride o düzeni kurmuş kendine 1+1 yaşam alanı kurmuş niyeti yok 😂
VeraAnnesi Deletedmom52620 Ahahah vallahi ne yapsam oralı bile olmuyor hanımefendi 😅 Yarın kontrolüm var zaten inşallah kendi sancısıyla gelir. Devam ediyor hala bu hafta son umudum artık gelmezse suni verecekler çünkü
Kbrbrhnn Deletedmom52620 Uygulamaya göre 38+5 ama 1 hafta önde gidiyor, o yüzden 39+5. Hmm siz ondan sonra doğum mu yaptınız yani, ben de salı günü gideceğim bakalım. En son 2 cm açıklık da vardı, inşallah artmıştır
Deletedmom52620 VeraAnnesi Rahat bırakın çocuğu keyfini sürsün 😂 bir daha geri gitme şansı olmayacak paşalar gibi yatsın içeri de artık şimdiki bebekler gelmek istemiyor zam o bu şu çocuklar artık anne karnında başlıyor herşeyi anlamaya 😂😂