Merhaba kızlar Doktora cinsiyet öğrenmeye gittiğimde kız dediği için sadece kız ismine odaklanıp hiç erkek isim düşünmedim ama cinsiyetimiz erkekmiş eşim Kaan ismini seviyor bende yanına başka bir isim istiyorum önüne daha doğrusu 2.isim Kaan olucak uygun anlamı güzel varsa fikirleriniz bekliyorum şimdiden teşekkürler