Gizemgksnmz Htccprz benimde 28 Haziran ama dün kaset test yaptım silik çizgi çıktı sonra acilde kan testi verdim 5.8 çıktı kimyasal mı olcam yine beklemedeyim
bv187 Ayisigi45 ya inşallah tutar bende yumurta geliştirme tedavisi görüyorum şuan tam tutunma aşamasındayız hayırlısıyla bi alsak güzel haberleri
Htccprz oznur-41 benim 28 haziran yumurtlamadan beri devam eden göğüs hassasiyetim var çok çok ara ara da bel kasık bacak
Xhal oznur-41 ben 28 bat,program ovülasyon 10 ü yazıyordu düzenli değerlendirdik bu ay, 2 haftadır adet ağrısı gibi ağrı yaşıyorum son bir kaç gündür sırttım ağrıyor :( sonuç ne olacak bilmiyorum ama bu kadar erken ağrı çekmek zor oldu
srycn Uygulamaya göre benim de bat 28 haziran ve yumrtlama günü 14 haziran ama ovülasyon takibi yaptım ve 12 haziranda pik gördüm..bakalım beklemece..
oznur-41 Htccprz bende göğüs hassasiyeti var biraz ama adette böyle oluyordu o yüzden bişey diyemiyorum bekleyelim bakalım 🤗
Poyrazayaz Bat 25 dün hafif bir pempe kanama oldu bugün çok kötü ishal oldum ve adet olurcasina sancım var bakalım nasip
srycn Poyrazayaz düşük yaşadığım hamileliğimde göğüs hassasiyeti çok fazlaydı ama adet günün geçtikten sonra bunu hissetmiştim. Ve adet günüm de yaklaştıkça adet sancısı gibi sancı çekiyordum.. belki de sizin gördüğünüz kanama yerleşme kanamasıdır 🙏🏻
srycn Bende herhangi bir belirti yok aslında.. ara ara varla yok arası kasık batması oldu bir iki gün o kadar..şimdi o da yok..
aycannblogu BAt 26 göğüs hassisyetim harici bişey yok ama denilen gibi adet öncesi de olan bişe bakalım ilerleyen günler ne göstercek
1ciftyesilgoz Bat 27 göğüslerimde acı falan yok ne yalan söyleyeyim 😂 sadece iki gündür akıntım arttı regle 8 gün var. 11-12 Haziran yumurtlama testtim pik 13 haziranda çatlama oldu o üç günü de değerlendirdim.
Yncygt 1ciftyesilgoz benim bat sizinle aynı yumurtlama da aynı ama ben 10 hazirani değerlendirdim sadece.
Htccprz 1ciftyesilgoz benim de tarihler aynı 11 12 yumurtlama 13 çatlama umarım güzel sonuclsr alırız 🌸