Dün gece sabah kadar belli aralıklarla kasiklarimdaki ağrıdan uyandım , uyandiktan sonra da bazen 40 dk da bir bazen 20 dk da bir bazen de 5 dk da bir kasıklarima hafif bi ağrı giriyor bu arada 38+3 üm bilmiyorum neyin ağrısı ne nişanım geldi ne de bu zamana kadar yalancı sancı çektim Dun de doktora gittim sancını bekliycez dedi bişey de demedi bilmiyorum napmam gerek