39+2.haftadayım geçen hafta çarşamba gecesi belimden sancı vurdu, açılma daha 2 cm dediler çıktım hastaneden. O günden beri topallayarak yürüyorum belimde kaldı ağrısı.. doktoruma sordum göstereyim mi belimi fıtık olmasın diye doktorum yok o açılmadan kaynaklanıyor dedi.. resmen ayağa kalkınca belim kopacak gibi ağrıyor.. açılmanız başlamış olabilir