esradgn123 bende aynı şekilde kullanıyorum. Siz ne zamana kadar kullanacakmışsınız? Normalde plesanta oluştuktan sonra azaltılması gerekiyor. Kayıplarım olduğu için doktorum hassas davranıyor 28.haftaya kadar devam edelim dedi. Kontrole gittiğim başka bir doktor da fazla olduğunu söylemişti. Bu konuda biraz kafam karışık ,Umarım fazla gelmiyordur.