eda_nursade1 bende odrar yolu enfeksıyonu var 33 haftalık hamıleyım cocıgumın dogunca hastanede yatma rıskı yuksekmı
Fatihinannesiii eda_nursade1 canım ben üçüncüye hamileyim ,ikisinde de enfeksiyonum vardı ama şükür bişey olmadı