minikmelek1311 Kızlar belim çok ağırıyor gece uyuyamıyorum çok ağrılarım var. Hamile yastığı kullanıp memnun kalan var mı? Tavsiye edermisiniz?
Kaya13 minikmelek1311 Ben kullanıyorum çokta rahat ediyorum tabiki herkes aynı konforu bulamıyor mesela ablam hiç kullanamadı rahat edememis bana gönderdi bende o olmadan yatamıyorum şu an dediginiz gibi belim ağrıyor hemen e bebekten almıştı ablam
Deletedmom727272 minikmelek1311 e bebekten aldım yatakta sadece kendi alanımda kalıyor bey rahatça yatabiliyor, ağrı için çok iyi ama alışkanlık yapacak gibi, öyle güzel kiiiii🤭
Kaya13 minikmelek1311 Kalıyor tabii yatağın yarısı bende yarısı esimde yine tabi eşimin olmadığı geceler daha rahat oluyor ama oda rahatsız olmuyor 😂
minikmelek1311 Deletedmom727272 Kaya13 iyi bari şuanda ben 3 yastıkla yatıyorum ama bel ağrim çok oluyor. Klimadan mı onuda anlayamadım egilemiyor belim ikiye ayrılacak sanki. Daha çok başinda böyleysem ileriki haftalarda ne yapacam bilmiyorum 17 haftalık olduk.
Deletedmom727272 minikmelek1311 ben 14ten beri yatıyorum ağrım olmasa da vücut alışsın diye, ama dediğin gibi klima da ağrılarını arttırıyor olabilir İşini görür🤌🏻 daha yolun başındayım diye hiiiçç tasa yapma gelsinlerde sağ salim😊
minikmelek1311 Deletedmom727272 bugün daha kötü kalktım uykusuzluk ve dayak yemiş gibiyim belim boynum çok ağrılarım var.