Arkadaşlar selamün aleyküm ara ara vajinal agrim oluyo 3 gün önce kontrole gittim idrar tahlili felan yaptırdım çok şükür temiz çıktı ama sanki enfeksiyon varmış gibi şancı oluyo arada doktor rahmin büyümesine bağlı olarak bağlar geriliyor o yüzden batmazlar normal denildi ama ilaç felan yazmadı gruplarda gördüm magnezyum kullanan arkadaşlar varmış faydası oluyor mu bende doktoru arayıp magnezyum yazmasını istesem .