balkupummm Var mı bi çözümü ? Bebeğimi emziremiyorum. Sürekli ağlıyor. Mama ile beslemek zorunda kalacağım artık. Yatarak emziriyorum olmuyor dik duruyorum olmuyor. Elimle sağıyorum yine geliyor lanet olasıcaaa😤😡😥 var mı çözüm bulan ? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻
Ranammmm balkupummm Lanet okuma sütüne kız günah bebeğinin rızkı maşallah var, ben de yemesem sütüm olmuyor napacağımı şaşardım, sağma makinesi ile sağ elle sağma olmaz sonra emzir annen sütü gibisi mi var ☺️
Sevensevilen balkupummm Instagram annesütüdoktoru nun gönderilerini inceleyin , vardır. Arkadaşımda da bu sorun vardı , memeyi makaslayarak veriyor bebeğe ,c tutuşuyla değil . Bunu deneyin bir de
Mucizeminnos balkupummm bi süre acaba silikon göğüs ucuyla mı verseniz o bebek çektikçe getirir diye düşünüyorum boğazına da kaçmaz hem
balkupummm Ranammmm tayziğe lanet olsun dedim 🥺 ememiyor çünkü. Maalesef makina ile sağarsan daha çok olurmuş. Elle de sağıp vermemin imkanı yok. Sabahtan beri emzirrmiyorum maalesef. Ortalığı yıkıyor. Bir den bire oldu. Rabbim yardımcınız olsun sizinde 🙏🏻
Ranammmm balkupummm Canım önce bir sakin ol sen stres yapınca da öyle olur bebeğinin gazı falan olmasın
balkupummm Sevensevilen makas da yapıyorum ama olmuyor. Dediğiniz sayfayı inceleyeceğim çok teşekkür ederim 💖
Htcerdogn balkupummm canım sakin ol. Yorumlarda makineyle sağmanın artırcağını söylemişsinde. Benimde göğsüm çok büyğk ve süt çok dolunca çocuğun ağzına bile girmiuo. Makineyle güzelce sağıyorum yumşuyo ve azalıyo. Hızıdq yavaşlıyo. Bence dene yanlış biliyo olabilirsin