Cicek-05 anladım dediğim gibi ilk muayenelerde biraz soğuktu ama sonrasında çok iyi sıcak davranıyor, onunda çok hastası oluyor ben o yüzden hep erken ve sabah saatlerine randevu alıyorum yoksa çok kalabalık oluyor, gebe hastaları da çok gördüğüm kadarıyla. Herkesin tecrübesi farklı işte