cigdem4154 Edaeda06 hiç birşey 😀 malesef kiii canım ben 4. Aydan sonra vazelin sürdüm doktorumun önerisiyle seviniyordum çatlak yok diye 8 buçuk aylık olduk ben hala seviniyordum ki eşim geçen karnının altına hiç baktın mı dedi 🙄 çatlamış çatlaycaksa çatlıyor sanırım ki çok bol sürdüm hiç aksatmadım
Minnacksevdack Edaeda06 ben de aynı kremi kullanıyorum. 30. Hafta çatlama olmadı. Gerekeni yaptıktan sonrası genetik biraz da 🤷🏻♀️
Minigim38 Kayısı yağı kullanıyorum iyi geliyor dediler bakalim suanlik çatlaklar yok sadece bi anda göğsüm büyüdü daha yag kullanmaya baslamistim gögsumde catlaklar var acayip derecede
Deletedmom727272 Pehlivan gibi aklınıza geldikçe yağlanmalı bacak arası ve üst kol içleri dahil, kalan deriyi kurtarmalısınız ama gerçek şu ki anneniz çatladıysa genetikte varsa naçar. Bu söylediklerim ihtimali düşürme amaçlı
Serenay07 28 haftalıgım lıerac ve bıo kullanıyorm karnımda bırsey yok ama bel kısmımda ufak morluk var bılemıyorm artık ne olur sende cok mu