Lylaars Kizlar gebelikte et beni çoğalan var mi benim boynum da heralde 15 20 tane çıktı birden ne yapmam gerekir o kadar can sıkıcı ki
dnz_dnz Lylaars benim de aynı şekilde boynumda küçük küçük bir sürü çıkmıştı. Hamilelikten dolayı hep, et bentleri yüz lekeleri vs. Doğum yapalı 24 gün oldu geçmedi hala, kalacaklar herhalde 😩
Deletedmom52620 Lylaars bence minik doğumla birlikte oluştuğunu düşünüyorum çok vitamin besliyor galiba şu da olabilir kilo alımı hormonlar yükselince onlarda değişkenlik gösterip şişiyor kabarıyor sonra doğumla birlikte onlarda ki etkide azalır ve kaybolur olabilir. Çünkü hamilelikte vücudumuz değişkenlik gösteriyor daha çok vitamin takviyesi hormonal olarak değişikler yaşıyoruz. Onlarda etkileniyor
NehirinAnnesiii Lylaars benimde aynı şekilde boynumda ufak ufak çıktı göğüsumun kahverengi yerinde çıktı 3 4 tane 1 tanesi kendiliğinden düştü inşallah hepsi düşer bence hamilelikten kaynaklanıyor 😔
Sofistikee Canım benim de çıktı malesef nokta şeklinde ama bı hayli var. Güneşe çıkarken boyun bölgenede de güneş kremi sür. Güneş de tetikliyormus. İnşallah gecerler
Ayss01 Lylaars benim yüzümde göğsümde ya kulağımın içi ve alt kirpiklerimin dibinde bile çıktı buyumelerinden korkuyorum. Boynumdakiler şal takinca kolye takınca takılıp kopuyorlar maf ettiler benii 🤦🏻♀️
mhmmddgc Lylaars Lohusalık dönemimde hepsi geçiyor benim komple boynkum sırtım heryerim doluydu 1 tane koltuk altımda kaldı sadece. Annem lohusalıkta terleyince saçlarımka silmişti
smg95 Lylaars merak etme canım ilk hamileliğimde bende yaşadım aynısını, şiödi som haftalarda yine oldu. hormonlardan oluyor doğumdan sonra kendi kuruyup düşüyor, çok oynama takma yani
kubumom Benim minik minik çıktı sonra kendiliğinden kurudu düştü nasıl oldu anlamadım göbek deliğimde bile çıkmıştı ya çok ilginç biraz bekleyin kendiliğinden düşmezse cildiyeye gösterin doğum sonra muhtemelen tedavi uygular