Busraseyma Nilüfer hanımda 38.haftamda yaptı. İşiyle ilgili sıkıntısı yok, aslında çözdüm ben sadece fıtrat olarak soğuk biri. Hamilelikte gebeleri strese sokmayı da sevmiyor, ama işte dediğiniz gibi sosyal medyada gösterdiği gibi Güler yüzlü değil.
Ablama bi doktor beyninde kist var bebeğin almamız lazım demişti down sendromu riski var diye, ablam ağlamaktan mahvolmuştu. Nilüfer hamıma gitti bu her bebekte olabilecek ve geçebilecek bi şey seni neden bu kadar strese soktular diye rahatlatmıştı . Ben o yüzden bırakmak istemedim haliyle.. ama Fatih beyden böyle bi şikayet hiç duymadım, bi daha hamilelik yaşarsam inşallah Fatih beye giderim 😁