Drsnbyfatma Canlar dün bebeğimin kalp atışını duydum şükür doktor bir sıkıntı olmadığını söyledi ama yoğun krem Rengi bir akıntı yaşıyorum siz de de oluyo mu ?
zgeYcetrk Drsnbyfatma benim de her gün olmasa da oluyor canım söylediğim de doktora kahverengi olmadığı sürece korkmana gerek Yok hamilelik boyunca ufak bir enfeksiyon da bile olacaktır dedi. Ama yine içinde kalmasını istemiyorsan doktoruna danış.
Drsnbyfatma zgeYcetrk bir yoğunlaşıyor bir azalıyor cnm ilk günden beri doktor da müdahale edecek bir durum yok dedi progestan kullanıyorum ondan mı acaba yada büyüdüğünden mi 🙏🏻
zgeYcetrk Drsnbyfatma yan etki olarak yapabilir canım. Kalp atışlarını duyduysan bebişin artık tutunmuştur Rahime. Hep güzel düşün ☺️☺️