Busra_05 canım benim tam 7 haftalikta 44 çıktı normalde 30 olması gerekiyormuş ama biraz yüksek çıktı bütün tahlilleri yaptım her bölüme gittim 11 haftada düzeldi normal değere döndü ama o zaman içinde yediklerine çok dikkat ettim kırmızı eti bıraktım birde kızartma ve kizartmanin yağını çok aserdigim için tuketiyordum taki testleri görene kadar onları tamamen kestim düzeldi eğer sende yağlı tuketiyorsan bırak onları düzelir insallah