FatmaNur_27 Normalde sezeryana 38. Haftada alcakti doktorum haftaya pazartesi günü almaya karar verdi 39 . Haftada oluyor kilosu da iyi beklemenin bir anlamı var mı 🤷
Budiss_Moms FatmaNur_27 bende 39 da istiyorum inşaAllah bi aksilik olmaz. Bi gün bile çok önemli biz artk zorlanıyoruz ama bebişler için değer😌
FatmaNur_27 ruya-11 evet sorun değil ben beklerim ama Kordon boynuna iki kat dolandigi için korkuyorum
FatmaNur_27 Budiss_Moms evet 37. Haftada gittiğimde dolanmişti iki kat şu an 38+1 im yarın yine gitcem haraketlerini takip et dedi doktoe yinede korkuyorum işte
Tugce889 FatmaNur_27 tek ve iki kere kordon dolaşmasının bir sorun teşkil etmediğini biliyorum çok sıkı değilse tabi. Benim kızımın da boynuna 2 tur kordon dolanmış vaziyette şu an
Budiss_Moms FatmaNur_27 aaa ozmn durum farklı ama doktor bile bile riske atmaz kötü düşünme sen. Hareketleri ne durumda
FatmaNur_27 Budiss_Moms haraketleri iyi şimdilik çok şükür sürekli bir haraket halinde haftaya kadar da inşallah bir problem olmaz