Mervecntr Ben dogum için İstanbula geldim ve 2 aydır çam sakuraya gidiyorum ilk kontrolümde 1 asistana denk geldim doğru düzgün bisey söylemedi sormasam hiç soylemicekti sonra ki kontrollerimde de ise başka asistan doktor falan baktı çok ilgilendikler ultrasondan sonra elimi tutup kalkmama yardım bile etti hele nst de ki kızlar çok çok ilgiliydi sohbet falan ettik dogumuma 4 gun var görünüyor ve orada yapicam nasipse eşleri yanımıza alıyorlar mı diye sordum pandemi zamanında bebek doğunca sadece 15 dk görüp gidiyolarmis simdi ise refakatçi kartı çıkarıp istedigi zaman yarım saat görüp gidebiliyolarmis normal doğumda kendi odanda 1 oda daha var orda dogum yapiyosun yanında refakatçi bir kadın olması gerekiyo esini kabul etmiyorlar şimdilik tecrübelerim bunlar her insan farklı soyluyo kötü diyende var ama ben memnunum birazda kişiyle alakalı empati kurarsak günlük kac insan geliyo doğuma ve bazıları çok bağırıp cagiriyo e onlarda insan bi yerde patlıyor özel de olsa devlette olsa senin davranışına bağlı diye düşünüyorum