ruveyda3849 Depend alacağım baseni olan bir insanım ama 8 aylık 77 kiloyum. XL mı tercih etmeliyim yoksa çok büyük mü olur, L yeterli mi. Fikri ve bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
Derya ruveyda3849 ben doğuma girdiğimde 82 kiloydum l aldım tam oldu yani sende L beden alabilirsin 🌸
OzgeSyr_ ruveyda3849 ben yorumlara cok baktım suan 68 kıloyum doğuma bır bucuk ay falan var herkes bır tık rahat olsun dediği için L aldm kullanmadım ama açtım baktım bence ıyıkı de L almışım m sıkarsa rshstsız eder sizin terchınız yine de
pnrmrt ruveyda3849 ben de 77 kiloyum m aldım bol olmasın diye belin altından ölçtüm ölçüsüne göre aldım
Budiss_Moms ruveyda3849 66 kiloyum yaklaşık bi ay var doğumuma bende L aldım rahat olsun dikişleri sıkmasın diye ama siz bilirsiniz üstündeki Ölçü tablosuna bakarsanız M gösteriyordu ama yine de L aldım
ruveyda3849 Derya teşekkür ederim ben de öyle yapayım en iyisi. Ağustosta sıcakta, doğum zamanı dar olması çok zorlar diye düşünüyorum.
ruveyda3849 pnrmrt M bana dar olabilir 🤣 orantılı değil vücudum pek,kilolarımın çoğu alt vücudumda o yüzden en az L diye düşünüyorum 😅
Sm_dmr Bel ölçümüne göre alabilirsiniz bana m de oluyor du 104 cm di şişlik olur sezeryanmı normal mi bilemediğim için l aldım zaten yanları lastikli toplu durur.
Derya ruveyda3849 zaten lastikli olduğu için esniyor o kadar sıkmıyor beni rahatsız etmemişti ama önemli olan çok fazla kullanmamak havasz kalınca daha geç iyileşiyor dikişler o yüzden 2-3 gün kullanın
ruveyda3849 Budiss_Moms ben de rahat olsun diye düşünüyordum ama yorumlarda lastikli olduğu için fazla sıkmadığını söylediler o yüzden L alacağım sanırım. İnşallah hepimiz için rahat bir doğum geçer☺️
Hasett ruveyda3849 ben 73 kiloyum xl aldım büyük olsun rahat olsun diye valla denedim de tam bedenimi sarıyor küçük olmasından iyi sızma falanda yapmaz