Budiss_Moms Fatoscecen Ben de duru granül klasik olanı aldım bütün kıyafetleri onunla yıkadım çok da güzel kokuyor leke çıkarır mı onu bilemiyorum göreceğiz ama onun dışında memnun kaldım.
Sevdanur522 Fatoscecen almayin arkadaslar makinalari bozuyorrrrr sivi deterjan kullanin bunun yerine makinada soguk su gorunce donuyor parcalarda makinaniza acimiyorsaniz 3 5 ay icinde bozulcak cebinizdeki paraya aciyin
Merveofs Ablam bebisine hep dalanın granülünü kullanıyor canım. Ben de sividansa öyle almayı düşünüyorum
Bebekdelisi Fatoscecen yemek zamanına kadar sorun yaşamadım her leke çıktı ama yemek yemeye geçince macun gibi yapıp yakalarına leke yerlerine koyup bekletip yıkadım cıkarıyor
Derya Fatoscecen dalinin granülünü denemiştim sonrada zaten sıvı deterjana döndüm bana kalırsa en iyi aralarında sıvı deterjan🌸
Bebekdelisi Budiss_Moms ay doğar kirlenir yeterkı zamanında saglıkla gelsin bır bakmışsın kıyafet yetısmemıs telaştasın🌸🤲🏻