starmom Eşim için akşama pasta yapıp üstüne babalar günü ile ilgili kısa bi yazı yazacağım allahını seven yardım etsin 😄 pastaya sığacak aynı zamanda anlamlı mesajlar istiyorum sizden internette bulamadım ( eşimin ilk babalar günü 8 aylık hamileyim ) belkli bu da fikir olur diye yazıyorum
Deletedmom727272 Babalık sana öyle yakıştı ki.. öpücüğün eksik ama o da seneye :) Üff zormuş gerçekten düşünmek😁
Merveofs Ben de dışarı çıkıp yazılı pastayla kutlama düşünüyorum tabi çıkabilirsek, ben de 8 aylığım 🤭 Sade ve klasik “en süper baba, günün kutlu olsun” yazdırmayı düşünüyorum
Merveofs starmom klasik iyidir her zaman 😄 Benimkine zaten baba desen yetiyor bu ona yeter de artar yani 😂