Alazz cnm bu haftalarda eskisine göre daha azalıyor hareketleri ama doktorun en fazla 4saatte bir hissetmezsen mutlaka gel demişti o haftalarda benim kızında hareketleri azalmıştı tekmeleri yok denecek kadar azdı ama kıpırdamalarını hissediyordum artık 37.haftaya girdik yine çok hareketli değil gündüzleri geceyi seviyor benim yaramaz gündüzleri genelde ya hıçkırıyor ve sertleşiyor yada seyirme halinde hareketleri oluyor