hayallliiim az once pecetemde yıne leke vardı ben artık akısına bıraktım yogun bı kanama gormeyene kadar korku yapmıcam .. doktorumun bana dediği net bısey var eger dusuk yapıcaksan bunun onune gecemeyız rahımını dıksek bıle dusen dusuyor dedı ve o kadar net acıkladı kı karsımda .. bende sorun olmuyo dıye baskasında da olmucak anlamına gelmez sadece stres yapma yarın bı dr gıt ıcın rahat etsin kuzum