33 haftalık hamileyim. 3 haftadır, ara ara bazı günler mide bulantısı ardından kusma ve ishal geçiyorum. Vücudumda kusmaktan hiçbir şey kalmadı. Sabah acile gittik. Serum taktılar ve keton degeri yüksek dediler. Böyle durumlarda kadın doğum uzmanları hastanede birkaç gün yatış öneriyorlarmis. Benim de çocuğuma bakacak kimse olmadığı için yatışı kabul etmedim. Nasıl düşürebilirim, idrar yolumda da enfeksiyon da varmış. Bebeğe de zarar vermesinden veya erken doğumdan çok korkuyorum. Aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu?