SeydaOz Sevgili anneler bugün alttan muayene oldum şimdi kanamam var acaba sebebi muayene midir yoksa nişanım mı geldi nasıl ayırt edeceğim? 40 haftalık olduk bugün.
Naaaazzzz SeydaOz alttan muayene olunca kanama oluyor canım benim de oldu 3. Kere muayene olmak zorunda kaldığım içim
aysetunckilicfirat MASALMYRA Sezaryen haricinde mecburi oluyor diye biliyorum. Ben 34. haftadan beri muayene oluyordum mesela ama genelde daha geç de olabiliyormuş
Melikek Ben de dün çatı muayenesi oldum ve akşama doğru çamaşırımda 3-4damla kahverengi gnu kan damlası vardı. Doktorum muayene ederken dedi 3-4damla kanamam olursa korkma gelmene de gerek yok ama suyun gelirse hen gel dedi.