İlla doktor yönlendirmesine gerek yok bazı şeyleri biz daha hamile kalırken biliyor ve araştırıyoruz, yeri geliyor doktorun söyleyip yönlendirmediği şeyleri diretiyoruz. Detaylı ultrasonda onlardan biri, bunu yaptırmamanın gerekçesini “Ben nasılsa çocuğumu aldırmayacağım” olarak kabul etmiyorum şahsen. Burada doğumdan sonra ne kadar bebeğiyle ilgili ters bir durum yaşayan anne varsa genelde sorduğumuzda detaylı ultrasonu yaptırmadıklarını söylüyor. Günüm geçti yaptırmadım, param yoktu yaptırmadım, köydeyim yaptırmadım vs uzayıp gidiyor bahanelerde. Ben bunun ciddi sorumsuzluk olduğunu düşünüyorum, ebeveyn olarak üstünüze düşen her şeyi yapmak zorundasınız. Doktorum söylemedi diye bir şey yok, elinizin altında telefon varken hele de böyle bir platforma üyeyken bilmemeniz imkansız. Sizin ki düpedüz ihmalkarlık olmuş