Merhaba ben 28 mayısta adet oldum 1 haziranda bitti , programda 10 Haziran yüksek gebelik şansı görünüyordu onun öncesi sonrası ve daha önceleri denemelerimiz oldu. Ben 2 gün önce çok şiddetli sırt ağrısı ile uyandım ve 1 gün boyunca ağrıdı sebepsiz, adet olacak gibi ağrım var 1 haftadır şuan adetime 7 gün kaldı. Ama anlamadım sabah sulu akıntım olmuş. Gebelik mi yoksa yumurtalamamı yaşıyorum :( ayın 10 yazıyor ama bugün mü acaba yumurtlama , ben gebelik olcak gibi hissetim galiba geç yumurtlama mı yaşıyorum:(sizce