R_seda1 meleklerin_annesii sen testini 4 gun sonra tekrarlar istersen umutlandirmak istemiyorum ama ben adetten once vermistim kan 1 hafta kadar once ve degerim 0.100 cikmisti
Nnanaa meleklerin_annesii mesela benim adetten 2 gün sonra 191 di. Sizin gibi 5 gün varken yaptırsam sonucum negatif olurdu o yüzden bence adet gecikmesini bekleyin.