Omersmom88 bende geçen hafta oldum salgın var ortalıkta ona yakalanmışım sende muhtemelen mide bağırsak enfeksiyonuna yakalandım kan ve dışkıda enfeksiyon çıktı 3 gün hastanede yattım antibiyotik başladılar öyle düzeldim bebeğe bişi olmaz merak etme hastaneye git ama direncin düşmesin tahlil yapılır ne olduğu çıkar ortaya ona göre tedavini düzenlerler geçmiş olsun