Emossk etrafımdaki denizler hep cok başarılı ve azimliler. Genelde sakin kişilikleri var. Tek sıkıntıları kadın olduklarını surekli birilerine söylemek zorunda kalmaları ulkemizde genelde denizleri hep erkek sanıyorlar. 😄 özellikle iş yerinde surekli kendilerini deniz hanım hanim diye teyit ettirmek zorunda kalıyorlar. O yüzden kadın olduğunu belli eden 2. Bir isim kurtarıcı olabilir yoksa benim en karşı olduğum şeydir 2. İsim ama boylr unisex isimlere lazim oluyor. Aslı Deniz bence güzel bir isim