Shylaa Arkadaşlar kabız olmuşum söylemesi ayıp ıkınma düşük riskini artırır mı 17+3 teyim gebelik ve dün gece hafif pembe lekelenme çok net değil bu yüzden mi böyle bişey yaşayan oldu mu adet zamanı olduğu için de olabilir mi bugün bişey yok
Deletedmom727272 Shylaa 2-3 günde bir kefir içmek iyi gelecektir tadını sevmiyorum diyorsanız da multivitamin kullanıyorsanız doktorunuza söylediğinizde size probiyotikte içeren bir multivitaminle değiştirebilir