CeylinEsila Yeniannee Gözünüzaydın hayırlı olsun cnm☺ Ben hep kız düşündüğüm için erkek ismi bulmakta zorlanıyorum biz hala kararsısız.
Yeniannee CeylinEsila bende oyleydim biliyo musun. Ama kendini alıştırmak lazimmis 🙂 icime erkek doğuyordu hamile kaldığımdan beri ama bi tarafım hep kiz olsun ıstiyodu 😊
Yeniannee YagmurAnnesi amiinn canim cok guzel bi duyguymuş cinsiyette boyleysek kucagimiza aldığımızda nasil oluruz bilmiyoruz artık. Allahim herkese nasip etsin 😊😚😚
CeylinEsila Yeniannee Alıştırdım da kendimi oğluşumuda seviyorum☺ eşim kararsız İsim konusunda onu bekliyoruz