Selamanne bana sorarsan emzirme sütyeni aldığım en gereksiz şey di, birkaç kere kullandım sonrasında da bir kenara attım daha sonra sporcu büstiyerleri ve spor sütyenleri var ya onlardan aldım onlar daha rahat zaten çocuğu emzirirken o anda dur sütyenin kopçasını açayım diye uğraşamıyor insan direkt kenardan çıkarıp veriyor.