Merhabalar sevgili anneler iki gündür çok kötüyüm yerde miyim gökte mi bilmiyorum cuma günü ayrıntılı ultrason girdim ve yarık dudak damak teşhisi kondu ama kesin değil de nette değil dopru çıkar mı çıkma payı nedir çok kötüyüm inanın inşallah 🤲 yanlıl görmüşlerdir dihorum bi mucize istiyorum rabbim den sıvı olsun diye