Deletedmom_6 Afra_123 valla benimki 3 kremle iyileşti yarılmıştı yinede bulundurmakta fayda var bence 🤷🏼♀️☺️
tazebiranne_hg04 Afra_123 ben 29 dayım kıyafetler çok zor hallettim koydum hastane çantasında biraz eksikler var bebek arabası beşik vs de hallettim son aya birşey bırakmamak için