Gunaydin güzel anne ve anne adayları 31+4 haftalik olduk.Ama dünden beri bebeğimin hareketleri çok yavaşladı.Eskisi gibi canımı acıtmıyor.Cok az hareket ediyor
Bu durumu yaşayıpta ultrasyona girip bebeği hareketli olan var mı ben 4 gün önce gitti hastaneye bugün gideyim diyorum Kocam izin vermiyor.Lutfen içimi aydınlatacak bisey diyin çok korkuyorum.32 haftaya giriyoruz çok az kaldı çok üzülüyorum lütfen yardımcı olun.Tecrubeli olan anneler Sizden güzel ve gerçek yorumlar bekliyorum teselli amaçlı değil doğru neyse lütfen yorum yazın