Humannrle Kızım 4 yaşında ikici bebeği istiyoruz 5 6 aydır deniyoruz olmuyor lütfen bildiğiniz tuyolari bana da verin 🥺
Mihrimahvuslat Humannrle ovulasyon testi yapabilirsin canım mfk yöntemlerini deneye bilirsin bir doktora görün rahim filmi falan çektirebiirsin ve en önemlisi zihninden çıkar kafan rahat olsun o zaman nasıl kolaylıkla olur🤲🏻
Oznurcakir Humannrle yumurtlama günlerini bedenimde hissediyorum her zaman akıntı ve agrilardan dolayı hemen hemen adet ile birlikte 12.14 günlerime denk geliyordu agrim olunca mutlaka 2 günde yapmaya çalışıyorduk eşim şoför bazen de kaçırdığım zaman oldu ama Allah dilediği zaman veriyor .
Mihrimahvuslat Humannrle internetten bakabilirsin adetten sonra yanlış bilmiyorsa 3232 yada 2323 olacak şekilde ilişki öneriyor yani internette daha açıklamali detaylı var
Mihrimahvuslat Humannrle mfk yöntemi adetin 8. Günü ilk ilişki 2 Gün ara 1 ilişki 3 Gün ara 1 ilişki 2 ara 1 ilişki şeklinde yani 2 3 2 3 veya 3 2 3 2 adetiniz düzenli ise bir de 4 3 4 3 şeklinde olanı var ve ayrıca polikistik overi olanlar mutlaka 21.günü değerlendirecek
Humannrle Mihrimahvuslat tamm canım çok sağol deneyeyim ben doktora göründüm yumurtaliklarin gayet güzel çalışıyor kist dahi yok dedi. Eşin bakılsın dedi eşimde sıkıntı olsaydı ilki olmazdı diyor 🙄 Adetim düzensiz evet.. hatta bi kaç gün adet sancısı gibi tuttu veni kesin bu sefer oldu dedim ama belki de başka şeydi
annesinin_beybisi Humannrle iyi de 4 sene olmuş 4 senede neler değişiyor belki eşinin değerleri değişti. cok zor birsey değil gitsin muayene olsun
Mihrimahvuslat Humannrle üzülme canım dediklerimi bir dene istersen rahim filmi sonrası gebelik olabiliyor
Humannrle Mihrimahvuslat yok hayır sabah ne umutlarla yapmıştım 😔 sadece içinde ki kağıt kaymış inşallah bozuk testtir diyorum ama imkansız 🙈 bi kaç güne olurum adet
Mihrimahvuslat Humannrle üzülme canım bak bir evladın varmış çok şükür sabrederek kendini yıpratmadan uğraş tedavilerinizi olun herşey olacağına varır 🤲🏻
annesinin_beybisi Humannrle senin yine 1 tane varmis o duyguyu tattın yani . benim 4.5 sene olmadı her ay o tek cizgiyi gördüğümdeki yaşadığım hayal kırıklığını acıyi düşün. allah düşmanımı bile evlat hasretiyle sınamasın çok zor
Busraey18 Size tavsiyem korunmayın ama kafanızdan hamilelik fikrini atın başka birşeye odaklanın yumurtlama günlerini değerlendirin olacaktır benimde oğlum 4e girecek 3 ay sonra hiç beklemediğim bir ayda kaldım
Humannrle Busraey18 her ay öyle diyorum sonra geri sayım yaparken buluyorum kendimi. Sizin kaç ay denedikten sonra tuttu acaba
Humannrle Mihrimahvuslat evet çok şükür ki o var ve o kızımı plansız istemeden tek sefer kaçamakta oldu ama buna o.kadar çaba dikkat ediyorum yine tutmuyor