Gyno ferro sanol kullanmaya başladım 13. Haftada 2 gün kullandım sabah aç karnına dedi 3. Günü inanılmaz bir şekilde ishal ve kusma tekrar doktoruma görüştüm bana bir kaç gün ara ver tok karnına kullan dedi . Ben evde geçer diye bekledim 3 gün boyunca ama o kadar çok kötü etkiledi ki beni hiç gecmedi ve giderek arttı ve en son kalbim sıkışmaya başladı nefes alamaz oldum . Devlet hastanesine aciline gittik doktor ultrasonla baktı ve bebeğin eşinde kanama var dedi sonra hastanede 4 gün yattım kan idrar vs bütün tahliller yapıldı ilaç zehirlenmesi yaşıyorsun düşük riskin çok yüksek dedi . Hastaneden taburcu olurken bana Ferrum Housmann 100 mg Oral çözelti yazdı yani minik şişelerde şurup şeklinde Decavit , Progestan ve Devit-3 yazdı . Hala kendimi tam anlamıyla toparlayamadım. Hemen bir hastaneye gidin ve gebelikte ishal ihmal edilecek bir konu değil. Ben ihmal ettim ama siz etmeyin