SemaArin 3 gün gecikmeyle beta 15 çıkınca kendmce sanki bi sıkıntı olabilir diyordum ki, gecikmenin 4.gunu lekelenmeyle başladı sonra adet söküldü yani kimyasal , o yüzden nacizane fikrim regly en az 6_7 gün gecikmeyle test yapılmali öncesi yıpratıcı olabiliyor